måndag 17 oktober 2011

2 dagar kvar...

Idag har varit en fullspäckad dag med en av mina med resenärer Ludde...
  Först kom Ludde och hämtade mig runt halv 10, därefter drog vi för att starta dagen på bästa sättet... en go kopp o en ciggarill !
Väl fullpropade av diverse koffein/nikotin halter så begav vi oss i luddes berömda räcer bil mot Gällstad och sikte på lager. Som vanligt fanns det inget särskilt men jag köpte iallafall lite underkläder som jag tror de Australiensiska damerna kommer stå i kö för att få dra av ! HAHA (och ja mamma,jag skojjade)
Efter detta bestämde vi oss för att ta vägen förbi Länghem och tacka vår kära Coach Janne för året som gått och säga hejdå innan vi åker...Väl där bjöds det på en till kaffe och hembakta bullar (svingoa) och fantastiskt trevligt umgänge !
Nästa ärende på vår långa lista var stan igen...Där köpte vi var sin datorväska och en universal adapter!
Sen drog vi till min kära faster som bokat resan och skrev ut biljetterna och växlade in lite cash.
   Så just nu så är allt i sin ordning och jag har påbörjat att packa min väska.

Nu vet alla vad jag har gjort idag och jag hoppas att alla andra har haft en lika toppen dag som jag, Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar