söndag 16 oktober 2011

Nedräkningen

precis druckit dagens andra kopp och summerar gårdagens festligheter i mitt nystädade rum som LYCKAT!
   Festen hölls hos mig och bestod av alla goa vänner som man lärt känna under årens gång. Det fanns alingsåsare,Göteborgare för att bara nämna några av allt konstigt folk som samlats för att göra min och grabbarnas sista utgång i Sverige iår till ett hejdundrande kalas, och kalas blev det ! 
   Skulle kunna jämföra min hälsa med en utmattad krigare efter att ha tjänstgjort i finska armen i 3 års tid, tror även det kallas baksmälla men jag gillar min beskrivning bättre ! 

Nog pratat om gårdagen...Nu blickar vi framåt ! 
Syftet med denna blogg är att ni goa vänner som har tänkt sig stanna i Sverige nu när snön och kyla är på ingång, ska kunna följa min resa utefter Australiens öst kust.
   Jag kommer att blogga om vad vi hittar på under dagarna och posta ett och annat foto.
 En helt vanlig jävla reseblogg med andra ord.

det är iallafall bara 3 dagar tills vi åker,med det signar jag ut och tackar alla som gjorde min sista borås utgång på länge till en att minnas ! 

Mjauuuuuu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar